Torsdag!

Igår tillbringade jag större delen av dagen i stan med underbara Liza! Hittade mig ett halsband på rean och en tröja, efter det blev det en snabbis i stallet o fixa med Bikini och sen vidare till Liza :) Väl hemma hos henne kom vi på att vi glömt chipsen, dippen o läsken som vi köpt i min bil -.- Så blev en tripp ner till torsås båda i pyjamas för att ihandla det xD är man knasig så är man.. 

Kvällen idag spenderades hos mormor med lite kroppkaks ätande(inte jag dock.. gillar inte det, så fick annat), sen lite mys framför tvn o bus med lilla söta Doriz! Mormors nya lilla vovve :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Olsson

å så söt valp

2012-01-18 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0