Snöigt värre!

Nu i söndags kom vintern på riktigt!! jag menar nu 22 januari?! Ser inget positivt i det.. :( (Knöligt, kallt, halt och alla jobbiga männiksor som ska kasta snöbollar på en bara för att dom tkr det är kul -.-)

Haha.. iaf så rullar vardagen på och jag håller på att räkna dagarna elr veckorna till min födelsedag.. och det är inte alls så lång tid kvar faktiskt! Happy girl! :D Det jag önskar mig mest av allt är en ny mobil!! Behöver verkligen det, så läser du detta mamma.. Så vet du nu det en gång till av alla miljarder gånger jag har sagt det! ;) På tal om annat så är Bikini helt fantastisk nu, hon går superbra och det är verkligen jättekul och då får man också mer motivation till ridningen nu under detta kalla halvår.. Det får bli dagens hiss! :thumbup: :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0