Sjuk..

Jaha.. och så har man gått och blivit sjuk.. genom förkyld, halsont och feber :thumbdown: Känns ju lagom kul.. Tur att det är helg iaf, så jag har kunnat slappa heeela tiden.. Febern har iaf gått ner, så kan kanske pallra mig till skolan imorn om jag har tur.. :)

ååh.. typiskt! givetvis är det fint väder idag, så det hade kunnat bli jättefina ridbilder.. men men ;) Bikini var iaf fin igår när vi var iväg med henne till ridhus, blev lite småskutt oxå.. och det märks att vi är ringrostiga.. haha! Ska ev testa en ny tränare på tisdag, ska bli riktigt spännande isåfall! Hon är mer åt dressyr/markarbetshållet men även lite hopp, och i dagsläget har jag tänkt satsa mer på dressyren med Bikini :)


Bild från januari 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0