Looooov!

Idag har skoldagen varit väldigt slapp (Y) 6:orna var på besök inför sjuan och då fick några av oss 8:or visa runt de i små grupper. Jag och Amanda I hade rundvisning för en grupp och det fanns ju typ ställen på skolan som jag inte ens visste om nu! hehe, dom var väldigt små oxå^^ nä, nu ska jag inte mobbas för kmr ihåg känslan själv när man skulle börja sjuan :P Ja, sen hade vi teknikprov idag med.. -.-' Men aah, det gick nog hyffsat tror jag elr får hoppas på det iaf ;)

Lite fail egentligen.. vi gick bara i skolan idag, sen är vi lediga nu tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! Alltså en HEL vecka?! Så himla nice, bättre kan det inte bli och snart har vi ju sommarlov oxå! B) Passade på att sola när jag kom hem idag och imorn skulle det visst bli den varmaste dagen elr nått typ? Det lät bra iaf (Y) Såå.. Sola, sola, sola!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0