Jag lever faktiskt....

Haha, tro det elr ej!! jag lever faktiskt (Y) Har haft fullt upp nu och bloggen har inte varit prio 1 om man säger så.. Men ska försöka ta tag i det nu iaf :)

Kan ju börja berätta lite om praoveckan..

Ja, ni vet ju redan att Liza och jag skulle vara på Kalmarbygdens Fältrittklubb! Det var väldigt mycket städning o sånt.. inte jättekul då kanske! Så en dag såg väl ut ungefär såhär: först mocka, spåna och fylla på mat. Sen sopa hela stallet och i alla utrymmen vi kom åt, kanske ta in nån häst och göra i ordning till handikapp ridning, städa ännu mera, putsa, byta schabrak, ta in hästarna och sen åka hem.. plus lite fika raster och lunch där imellan xD^^

Vi trodde att vi skulle få rida lite oxå, men blev inte så mkt med det tyvärr.. Men sista dagen fick vi rida en sväng iaf (Y) Jag hade en häst som hette Milan och Liza hade en häst som hette Malawi ;) Milan var väldigt trevlig faktiskt, typ en liten storhäst i ponnyformat och lite busig sådär! Fux med fyra vita strumpor och bläs hade han oxå! Så var lite som att sitta på Bikini, hehe^^ x) Sjukt kallt var det där oxå, så gick faktiskt i min vinterjacka större delen av veckan ;) haha!

Här är några bilder från praoveckan..


stallet nerifrån..

Jag o Liza! Så här såg vi ut mer elr mindre varje dag (Y)

från vänster: Zantus, Hebbe o Nills



På torsdagen åkte vi in senare, så vi kunde vara med på lektionerna ist.. Men vi hade ingen sjuts dit, så vi tog bussen till centralen och sen fick vi gå HELA ängöleden ut.. Det gör jag aldrig om ska jag säga er!! xD sjukt jobbigt!!

Här har vi Milan då ;) bild lånad från Kbfs hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0