Dagen..

Började dagen med att åka lite tidigare till skolan med Liza.. för vi kom på att vi hade glömt en läxa som vi var tvugna att göra.. xD haha^^ sen rullade dagen på fort! sådär halvslappa lektioner var det och vi fick se en bra film på svenskan (Y) Skönt! Inte många veckor kvar i skolan och nästa vecka går vi bara måndagen, sen är vi lediga en hel vecka!!! Inte mig emot ;) haha! Nu blire fika med familjen, har faktiskt bakat för engångs skull! (Y) hehe.. Men vi hörs! :D ♥

Liza o jag♥

(Bättre Liza?? xD^^)


Kommentarer
Postat av: Liza

du tar alltid så sjuuukt fula bilder på mig!! :O Du får faktiskt fråga mig framöver om det är okej... ta bort denna bild genast<!!!!!!!! :@ annars kmr jag vara arg :: så!! Taaaaaaaaaaa bort!!!!!!!! :( ♥♥♥

2011-05-25 @ 22:03:49
URL: http://lliizzii.blogg.se/
Postat av: Liza

ehmm... jag ser ju lite fail ut!! men ahha x) får väl gå!!! länka till min blogg så folka kan se min braiaga sida (Y) ^^ haha ;)♥♥♥

2011-05-25 @ 22:31:39
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0