...

Läste detta på Johanna Grant´s blogg och det passar verkligen in hos mig oxå..

Vill att Bikini ska bli helt återställd nu.. Har kämpat som ett as hela vintern, ridit i snöstorm, tagit mig ut på ridturer under de jävligaste månaderna och den jävligaste tiden på hela året för att vara i topptrim nu till vårens säsong!

Och så händer det här!! Vi går omkull på en träning och hela vårens träningar, tävlingar är som bortblåsta! Kanske inte kan börja hoppa henne förens ibörjan på sommaren igen.. :`(

Men när jag har gett mig ut varenda dag i denna sjukt förjävliga vinter som varit och nästan gråtit p.g.a kylan och svurit över kalla tår, så känns det inte värt det nu! Allt arbete är som bortblåst, men jag antar att det bara handlar om att kämpa vidare.. För inte tänker jag ge mig p.g.a lite motgångar!

4 veckor, 1 dag har min lilla ponnyskrutt vilat och hon ska vila ytterligare 3 veckor.. "/


Kommentarer
Postat av: hilda

Usch vad tråkigt för er :( Hoppas det blir bra snart igen<33

2011-03-25 @ 15:56:23
URL: http://photosbyhilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0