Söndag!!

Haha, jaa det är ju faktiskt söndag när jag tänker efter.. klockan är ju trors allt 01.20 ;) Ikväll elr vad jag ska säga, har vi iaf haft gäster! Lite sent kalas för mig och min lillasyster, fick presentkort och nagellack. Jättenöjd! :)

I veckan har det inte hänt så mkt, ingen ridning direkt.. då Bikini fortfarande är halt :/ Red hennes syster ifs igår och det gick strålande bra!! Fick henne att lossna riktigt bra och hon jobbade på finfint. Hoppade några små skutt i slutet och hon bjöd på jättebra och tyckte det var superkul! :) Mysig ponny det där, maxad c-ponny är hon!
I både onsdags och torsdags var mamma och jag inne och jympade på Friskis&Svettis.. Så träningverken var ju mysig sen efter.. Men har bestämt mig för att bli lite hurtig nu, så vi får väl se hur länge det håller xD haha

Känner att man får galet mkt tid över till annat nu, när man inte rider regelbundet sådär.. Både skönt och inte skönt! För det jag längtar efter mest nu, är att just få börja rida Bikini igen! Hon kmr vara galet pigg och sammabetsvillig tror jag, för ser det på henne att hon tkr det är dötrist att inte göra ngt! För att bara gå där i hagen osv är inte hennes melodi..
Är ju trots allt 10 dagar sen det hände nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0