Helgen♥

I lördags åkte jag ju då till Liza och sov hos henne till söndagen.. På söndagsmorgonen var det att stiga upp tidigt och gå ut o släppa ut hennes pållar ;) Sen in och göra iordning sig och hoppa på bussen mot stan.. Där vi gick runt och kollade lite i affärena, åt på doncen och sen bowlade vi! (jag, Liza, Elin, Amanda och några till) :D Superkul vare verkligen!! (Y) Måste göras om helt klart!! ;) Så det var väl helgen kan man säga och den gick ju som vanligt för fort..

Dagen: har först spenderats i skolan, hoppade höjdhopp och jag klarade 120cm idag.. men är inte helt nöjd på mig själv! För klarade faktiskt 130cm sist.. xD men men, annars har skoldagen varit toppen :) Sen tog jag bussen direkt till stallet.. Red Bolsjoj, var ute och gick med Bikini och fixade annat som man brukar göra.. xD Har träningsverk i HELA kroppen verkligen!! Blää, så jobbigt ;) Men det är lite krävande att rida storhäst känner jag.. haha, men väldans ROLIGT!!


Gammal bild på mig och Acaddia, en storhäst som stod i vårt stall förut.. Hur mysig som helst!! En sån storhäst ska jag ha, när jag skaffar det en gång i tiden.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0