Hej hopp!

Heej folket! ja, som sagt veckan har bara rusat förbi och ja jag vet att jag inte varit så duktigt på att skriva här.. Men ja just nu har jag verkligen ingen ork till nånting!! "/

Nu ikväll är mormor här och vi har precis ätit pizza^^
Hon har varit utomlands en vecka och är brun som en pepparkaka! Inte avis alls... xD
Snart blir det väl att mysa sig ner i soffan och se på let´s dance och vara lite social med familjen ;)
Imorn blir det staden en sväng och sen hem till Emma och sova hos henne till söndag. Har inte träffat denna flicka på hur länge som helst, så längtar som bara den!

Det var väl allt jag kmr på just nu! Så vi hörs! (ska bättra mig)


haha, fin bild.. men ja orkade inte leta efter ngn annan!! xD


Kommentarer
Postat av: hilda

Då kanske vi träffar på varandra imån på stan då ;) ska också dit en liten sväng ;)<3

2011-03-18 @ 20:24:01
URL: http://photosbyhilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0