Bikini-fronten..

Ja, på Bikini-fronten är det väl sådär.. Mamma och jag var inne med henne på Atg kliniken i måndags och dom hittade inget större fel.. Hon visade lite ömhet på senorna och var lite halt.. som vi redan visste då! Dom gjorde ett ultraljud på höger framben och så, Men hittade inget som sagt! Han trodde att hon hade en liten sen-inflammation, så hon får antibiotika någonting nu till lördag. Så får vi se om det ger ngt resultat och ytterligare två veckors vila ska hon ha! Sen återbesök igen den 21 mars.

Hoppas, hoppas!! att hon är bra då, så jag kan börja skritta igång henne lite lugnt efter en månadsvila.. Lugn och lugn, vet jag väl inte om hon kmr vara.. min ponny tål ju inte ens att stå i typ två dagar så.. xD haha

Men hon får vila hur mkt som det behövs nu, bara hon blir bra snart min lilla ponnyskrutt!!

Vi passade på att väga henne när vi ändå var där inne. Hon vägde 435kg sist vi var där, för 1år sen ungefär.. och nu vägde hon 499kg!! fatta hur mkt hon har gått på sig??!! och då bara i muskelmassa! För tjock är hon INTE och iaf inte tjockare än förra gången vi vägde henne. Haha, helt otroligt asså! Mamma och jag trodde vi hade sett fel, men icke sa nicke.. :D

 
FÖR 1ÅR SEDAN SÅG HON UT SÅHÄR!!

 
IDAG SER HON UT SÅ SÅHÄR UNGEFÄR.. Inte jättebra jämförelse bild, men ni ser ju att hon har blivit lite biffigare.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0