Staden igen..

Kom precis hem för en stund sen.. Mamma, lillsyrran och jag åkte till stan en sväng.. Skulle egentligen bara byta ett par skor och se om jag hittade några andra.. och det gjorde jag (Y) Blev ett par nya vita fusk "converse" då mina gamla var rusikgt slitna och fula.. och ett par svarta korta tygskor oxå! Då även mina såna blivit slitna.. xD Hehe, älskar tygskor♥ Sen råkade även en tröja och en vit jacka/kofta hänga med hem oxå.. ;D

Nu är det packning som gäller, då vi sticker till Böda imorgon eftermiddag för att fira midsommar med roliga "strandgänget" (Y) Woho och lite fint väder på det, så blire perfekt!!

(bloggen håller fortfarande på att inte vilja samarbeta med mig.. Så om ni undrar varför det inte är några bilder i mina inlägg, så är det för att det inte funkar -.-' Men ska testa på vår andra dator ikväll tror jag och se om jag lyckas! Håll ut!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0