JUNI!!

Gaah!! kan knappt fatta att det är juni nu!! elr aah det har ju gått 5 dagar.. men endå! x) Så himla härligt och SOMMARLOVET närmar sig med stormsteg känner jag (Y) Varit i Böda med familjen och vårt "gäng" däruppe nu sen i fredags.. så därför dålig uppdatering ;)

Det har varit sol och varmt varenda dag, så vi har badat, solat och tagit det allmänt lugnt! Semester på hög nivå :D Anton, Martin och jag gick även bort till "stora" böda längs hela böda stranden och köpte glass och kollade läget typ igår kväll och ni vet vet Mojje? aah, han som är med i nicke och mojje.. aja, men han var där iaf och det kunde vi ju inte missa liksom.. höhö^^ Så då satt vi nere vid stranden där ett tag.. Mysigt! Jag har typ inbillat mig själv att vi har sommarlov nu oxå, för det känns verkligen som det! Så kmr bli lite segt att gå till skolan igen på tisdag.. Men överlever nog förhoppningsvis (a)

Har tagit endel bilder från böda som ni får imorn oxå.. För orkar inte ladda upp dom på datorn nu xD hehe^^

Men ska bara slänga in nått mer inlägg nu och sen blir det läggdags för mig (Y) Så säger godnatt nu i förväg ist♥


Bild från i höstas ;) Böda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0