Himlabackens ponny ridskola!

I måndags morse begavs sig Bikini och jag iväg mot Himlabacken! :D Dagridläger stod på schemat nu under 4 dagar.. Men jag var "ridlärare, ledare" med Emma och Becca, så jag var ju inte med själv och red liksom ;) Bikini hängde med bara för att jag skulle kunna rida och hålla igång henne under dessa dagar. Hon är ju uppfödd och kommer ju från Himlabacken, vi köpte henne därifrån. Så därför namnet Himlabackens Bikini :D Hon tyckte nog det var mysigt att "komma hem" några dagar tror jag elr iaf komma ut på en litet utflykt! Hon var nyfiken och skulle undersöka allt precis hela tiden. Kom det och gick förbi hästar så gick hon fram och tillbaka längs staketet och glodde, haha ;) Såå söt!

Hon har även skött sig utmärkt i ridningen och varit sjukt pigg och verkligen sammarbetsvillig! Härligt säger jag bara :D Vi lyckades få upp Yvette (uppfödaren och ägaren över Himlabacken) på Bikini! Klart hon skulle rida henne lite, när hon ändå var där liksom^^ Så hon hoppade upp livrädd på henne, haha!! Bikini har ju de tendenserna att hon kan bocka lite sådär ni vet.. En anledning till att hon inte är kvar där ;) Men iaf, så fick vi henne att skritta, trava, galoppera och till och med HOPPA några skutt!! De ni!!

Ridlägret har varit jättemysigt med alla söta o goa ungar med ponnisar ;) Är helt slut nu, det har tagit på kraften att springa och hålla igång hela dagarna i denna värme B)

Har massa bilder, bla. när Yvette red.. Så det ska jag försöka ladda upp här på bloggen imorgon! Får hoppas att min blogg vill sammarbeta med mig då, för börjar bli segt att inte kunna blogga med bilder -.-'

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha! Så mysigt du har haft det då ;D Skönt att ni två kan sätta igång på redigt nu ju... ah, förutom att ni måste hitta sadel "/ det är alltid jobbigt! Men nu måste vi ta och hitta på en massa ju! :D Sommarlovet kommer försvinna med stormsteg utan att man vet ordet av det! ;) hihi.. :* ♥♥

2011-07-01 @ 17:36:39
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0