BÖDAAA!!

Whiiii!! Nu är det Böda som gäller heeela helgen :D :D

Som sagt, om en stund drar vi iväg till Böda och kommer inte hem förens på söndag.. Så då kmr jag ju inte kunna blogga nu på några dagar, men hoppas ni överlever? ;) Ska bli suuuper nice, så hoppas på bra väder! Så man kan bada och sola lite :D Uscha!! Ser ju inte fram emot bilturen upp dit direkt, blir nog att sitta i massa bilköer tror jag.. Och det är ju inte det allra roligaste precis!

Men vi hörs om ett par dagar, om jag inte lyckas sno till mig någon dator nånstans förstås.. xD

HA EN TREVLIG MIDSOMMAR!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Trevlig midsommar på dig med Emily! :D

2011-06-23 @ 22:24:36
URL: http://mimmiochhillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0