Vet ni?

Kom på att jag glömt att berätta att jag ska tävla på lördag! :D Ska bli galet kul, inte tävlat sen februari pga allt som hänt på sistonde.. Så är så sjukt tävlingsugen så jag inte vet vad jag ska säga!! xD haha^^

Det blir Eriksmåla ponnycup, och ser det mest som en "tränings tävling" typ.. Anmäld till en L:D och en L:C som en liten mjukstart ;) Har inga höga förväntningar alls, utan blir glad om vi kommer runt och hon känns fräsch oså! Allra viktigast är ju att hon ska tycka det är roligt!


Bild från Eriksmåla ponnycup 2010


Kommentarer
Postat av: therese.

Ja... usch det är verkligen hemskt.

Jag och min ponny har fått skämpa så otroligt mycket.

Vi har varit på absoluta botten (kom inte över ett 30cm hinder) och självförtroende på botten till att hoppa LA felfritt och både häst och ryttare med ett bra självförtroende.

Allt detta kan ha försvunnit. 3 år arbete. Pågrund av något som hände under 5 sekunder.

Men just precis nu ska jag dra ut och åka på hoppträning. Vi ska hoppa lågt och både jag och Gate ska bara tycka att det är kul.

Så får jag hoppas på att det går vägen.

2011-07-07 @ 18:28:16
URL: http://gatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0