Mysig kväll med Liza♥

Haha, jag och Liza... badkrukan... badade vid typ sex på kvällen idag ;O inte dåligt va? hehe... Så alltså, Liza o jag cyklade till stranden sen lite senare på dagen Så låg vi där och snackade samtidigt som vi mumsade på jordgubbar och k(ch)ex... riktigt mysigt! Sedan gick vi och kände på vattnet... och kom fram till att det var tillräckligt varmt för att bada x) wiihii... skönt vare! Sedan bar det av hemåt och vi var riktigt flummiga på vägen hem O_o (vi filmade typ hela tiden och... tur att jag inte kan lägga upp videos på bloggen alltså, hehe) Tackar gullegrynet Liza för en mysig eftermiddag/kväll! ♥♥

Bilder får ni imorgon, när jag sitter vid andra datorn som jag kan ladda upp bilder på xD Så godnatt på er!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0