Fullt upp??

Oj, nu vet jag inte vad som hände med uppdateringen..? ;) Men aja, nu är jag här iaf :) I fredags åkte jag till Amanda och sov hos henne tills i söndags.. Var med henne på hennes pappas och nya tjejs bröllop i lördags :D Dom var verkligen jättefina och temat var hur häftigt som helst!! ;O  ;) Ska visa bild på dom, sen i söndags åkte vi hem till mig och hon sov här tills igår.. Så det har hänt lite grejer under dagarna trots allt :thumbup: Blev ett dopp i hennes pool igår och det var hur nice som helst efter att vi varit i stallet typ heela förmiddagen ;) haha^^ Så haft grymt kul nu de här 4 dagarna och är en aningens trött.. Skulle nog kunna sova i 1 vecka känns det som :D Men aah, det var väl det jag hade och berätta just nu! Ska skriva lite Bikini inlägg, men sen hörs vi nog ikväll igen...  SOOOOLEN SKINER UTE idag förresten!! WOHO, härligt!! :D

(fasen oxå.. kom på att bilderna ligger på andra datorn -.-' och det är den datorn som krånglar, men ska kolla om en stund.. annars får ni bilderna ikväll från bröllopet :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0