Bildbomb: Eriksmåla Ponnycup 2011

Här kommer lite sena bilder från tävlingen.. Men bättre sent än aldrig elr vad säger ni? :D
Vi har inget bra objektiv på vår kamera, så hoppbilderna blir bara suddiga o fula när jag ska försöka zooma in dom.. "/ Men ni får en som är helt okej iaf :) Tror det var en fotograf där, så ska se om vi lyckats hamna på bild nånstans.. :D Hoppas hoppas!

Fotograf: Liza Danielsson


woow.. hon svävar nästan^^ haha ;)


Vi fick vara först i ärevarvet, Woho!! :D Trots att det bara var i LD:n...

Ljuvligt söt är hon pållan min♥


Kommentarer
Postat av: Liza

hihihi! Så fina bilder asså! :) Och jag kan inte fatta att jag är fottografen :D hehe, ni var så duktiga båda två! :)♥♥

2011-07-18 @ 17:25:50
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0