Tillbaks till vardagen...

Jaha, så var man tillbaks till vardagen igen... känns ju inte allt för kul, då jag vant mig vid att vara ledig och gärna hade varit det ett tag till. Som jag tror många andra också hade velat. Aja finns ju lite fördelar med vardagen också iaf. Blir ju lite mer ordning eller vad man ska säga? Man måste ju verkligen planera upp allt så att man hinner med skola, plugg, hästen och kompisar! Särkilt nu i vintermörkret, men nackdelar är väl allt skolarbete! Jag blir så himla trött på alla läxor och prover hit och dit hela tiden... men men ;)

Vi går iaf mot ljusare tider och det är VÄLDIGT skönt, knappt man kan tro att det kommer en vår snart?! Men det dröjer väl ett litet tag till, man börjar ju undra om all snö någonsin kommer smälta bort? :) Ni får har det så bra, vi hörs! :)

Här får ni en bild på mina underbara polare som gör min vardag lite roligare + mig! Om ni undrar varför jag ser ut att va ett lite ego, så var jag tvungen att sträcka mig så dom andra också kom med i bild x) ♥♥

   


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Dsm Emily!♥♥ Du gör vardagen lite ljusare i mitt liv!(L)♥♥♥

2011-01-12 @ 17:07:21
URL: http://mimmiinfang.blogg.se/
Postat av: Liza

Hihi! snyggingar är vi! Love You! :)♥♥♥

2011-01-14 @ 23:28:47
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0