Tävlingsdagen!

Heej allihopa! :)
Var ju som sagt och tävlade idag och det gick verkligen superbra, Så himla kul! Var felfri i båda Lc:erna, så fick med två små fina lila avd B rosetter hem ;)

Bikini var lite loj (stavning?) i första klassen, fick inte riktigt fram henne som jag ville. Men hon hoppade iaf och var absolut INTE tittig på hindrena. Så i andra klassen så jobbade jag på att få fram henne lite mer, för hon hoppar bättre då! Och som sagt jag fick fram henne och fick ett bättre flyt, fast flytet var ganska bra i första rundan oxå, haha! Fast är ändå mest nöjd med andra rundan ;)

Kunde inte bli bättre start på tävlingsåret, så hem åkte en nöjd Emily och ponny!

Här kommer lite bilder från dagen, fast kommer mer hoppbilder senare ikväll, för ska få ett par av Emma Cak som fotade mig lite :) 

Dessa är tagna av min Mamma, fick även inviga mitt nya Schockemöhle set ;)







Såhär duktiga var vi idag! :)



Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

nej jag tog faktiskt inga bilder alls förutom dom på sofia.. :)

det blev liksom aldrig tillfälle för det helt enkelt



tänkte dock fota dig och några till som jag vet vill ha bilder, men hann inte :/

2011-01-08 @ 19:32:00
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tacktack :) Ni var också duktiga :P

2011-01-08 @ 23:02:57
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0