Tävling Udden!

Hallå igen! Är sjukt taggad inför morgondagen! Ska ju tävla då, första för året. Vi får hoppas att det går bra, har ju inte hoppat jättemycket nu ändå under vintern. Men det löser sig nog, hihi! Hon är ju iaf fullt igång :)

Blir två Lc- avd B :)

Så är någon där, som känner igen mig och har kamera med sig. Så blir jag jätteglad om ni har lust att fota mig lite! Min mamma brukar nämligen ha rätt fullt upp när hon är med mig på tävlingar, vilket brukar innebära att det inte blir så mkt kort ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Tack tack. Ja jag ska dit, och är nog där när du rider. Jag har dock en riktigt dålig kamera, men ska försöka fota dig. Sara kommer nog också fota endel så hon kan säkert ta några bilder på dig med :)

2011-01-08 @ 00:04:02
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jadu.. Det var såhär att min kamera fick lite smått ryck just när du kom in på banan, men två eller tre kort blev det, men säg till nästa gång du ska tävla så kanske jag kan fota, ska höra lite med Sara om hon fotade med :)

2011-01-08 @ 17:23:28
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0