Första hoppträningen för året!

Ja, ni ser ju vad rubriken lyder! jag är ju då en dag för sen med detta inlägg, men var väldigt trött igår kväll så det fick bli nu istället.

Gud vad skönt och kul det var att börja träna igen, kände ju att man var lite ringrostig både jag och Bikini, haha ;) Men annars gick det helt okej, så är nöjd. Vi fick hoppa en serie med först studs, tre galoppsprång oxer, tre galoppsprång igen och studs + andra hinder och linjer som kom sen efter. Väldigt kul var det och tror min ponny brunstar lite, för hon stod imot lite. Sådär som hon brukar göra vid brunsten och så kände jag att hon tappat lite i flås nu under vintern, så bli att börja träna upp den nu igen ;) Men man tränar ju för att bli bättre eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0