Den hjälmen? elr den? ;)

Ja, som sagt är ju rätt dålig på att lägga ut olika outfit och sånt. Men har länge funderat på att köpa en ny hjälm, och hjälm är ju utrustning. Så bli ju lite roligt än bara ett vanligt inlägg...

Som sagt så har jag svårt att bestämma mig vilken jag ska ha, finns ju typ tusen att välja mellan. Men för tillfället står det mellan två olika hjämar, i och för sig väldigt vanliga. Typ alla har sånna, men dom är ju så snygga så det är inte så konstigt! Antingen en Charles Owen Classic eller en Charles Owen Ayr8  (svart och silver) Men är mest sugen på den sistnämda, fyller ju år om lite mer än en månad. Så får bli att önska sig en sån :)

Vilka/vilken sorts hjälmar/hjälm har ni?

Antingen denna? 
                                                                                                   (mest sugen på den)


eller denna?

Kommentarer
Postat av: Liza

Jaa, du vet vad jag har för nån ju.. satsa på en sån ist :D hihi! Fast båda dom två var supersnygga ;) ♥♥♥

2011-01-15 @ 22:38:02
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0