Bikini: 2-4 januari

2 jan: Mamma fotade mig och Bikini på fältet :)

3 jan: Vi åkte till ridhuset i Ulfsborg, så jag fick hoppa henne lite innan tävlingen på lördag. Sista rundorna låg väl på 1m typ, Liza var med och hoppade några skutt på slutet! Duktiga var dom, och sen sov hon hos mig till idag!

4 jan: Jag red Bikini och Liza Gibbe (en häst i stallet) Vi red ut en runda i skogen, med två riktigt pigga hästar.. ;) men det gick bra, sen följde jag med hem till henne och då red vi Ville ( Lizas ponny) Riktigt mysig var han, typ hur cool och lugn 4-åring snart 5år som helst! Toppen ponny! :D


                    Liza och Ville                                                Jag och Bikini

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi.. :D sööta vi är dåe! ^^ :* ♥♥♥

2011-01-10 @ 21:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0