usch usch!....

Åh, usch!! jag vet att jag inte varit så flitig med bloggandet nu dom senaste dagarna.. men har inte haft nån större motivation till det tyvärr :/ Bikini är nu för tillfället halt oxå och det gör ju inte saken bättre.. Höger fram. Tror det beror på onsdagens händelse, Hon är nog fortfarande lite öm och har lite ont i kroppen.. tror hon har en liten blödning uppe vi bogen på höger sida typ (alltså som ett blåmärke, inget större allvarligt) för hon är lite svullen där. Men det kan man ju förstå, jag har ju fortfarande lite ont i kroppen.. Så nu blir det vila för henne, tills hon är bra :) Min stackars plutt♥

Något som gjorde mig jätteglad idag, var att hon låg ner och vilade när vi kom till stallet nu i em, så jag kunde gå in till henne och mysa lite♥


Gammal bild från i våras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0