Tävlingsdagen!

Har varit och tävlat på ridklubben Udden idag! :)

I Lc:n: var jag dubbelnolla, men utan placering! Det var ju min och Bikinis första omhoppning, så red bara på säkerhet. Satsade inte ngt direkt, utan ville bara bli felfri :) Hon var lite sådär halv lat i denna klass.. Så fick inte jättebra flyt och jämna fina språng.. Men men.. över kom vi ju iaf! x)

i Lc+5 avd b: Var jag felfri! Hade mkt bättre grundtempo på henne här och då hoppade hon bättre.. :)

Är jättenöjd över att det gick så bra, men ändå inte.. Fick inte samma bra flyt och jämna hopp idag :/ Vet inte om det kan bero på att framridnings möjligheterna inte är så bra nu under vintern?? Men aja, funderar lite på att låta henne vila från tävlingar nu fram till april elr nått? Det har ju gått så bra nu senaste tiden, så kan ju kanske vara bra att låta henne smälta det.. Hon är ju trots allt bara 7år och riden ordentligt nu i ett år! ;)

Puss på min lilla goa ponnyskrutt♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0