Lördag-5 februari

Ikväll ska vi ha gäster, trevligt trevligt! Hilda med hennes familj kommer och det var ett tag sen vi träffades.. :) Annars lär denna lördag bli rätt så slapp, fast skönt det oxå! Så ni som har mitt nummer, ni kan ju alltid messa lite med mig..

Det blåser som satan ute och regnar oxå, bra och dåligt! Snön försvinner nu och det känns lite som vi börjar gå mot vår! :) Men är ju inte så sugen på att rida ute i detta väder och idag hinner vi inte åka till ridhus tyvärr.. Men hon lär ju bara vara lite piggare när jag rider henne sen och det är bara kul! Vi hörs, tjaoo!♥


Kommentarer
Postat av: hilda

Det blir kul att träffa er! :)

2011-02-05 @ 16:37:49
URL: http://photosbyhilda.blogg.se/
Postat av: Liza

Haha! Ah sheet vad det blåste elr!? :O Gullig bild där på Bikini! :D haha, testa att göra som jag nästa gång... asså att ta precis framför henne, sådär nära då blir bilden kanongullig och dom ser ut som kameler x) hihihi! Gör det! :D ♥♥♥

2011-02-06 @ 00:20:23
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0