J*vla BLÅST!!!

Asså usch vad trött jag blir på denna jäkla blåst!! Jag som blev så glad när det började smälta.. nä men då ska det ju självklart börja blåsa oxå! x) haha, dagen har varit jättekul! Är så sjukt glad på alla mina underbara kompisar som får mig på bra humör, även när det kan vara lite ja knasigt, jobbigt?? ja, jag vet faktiskt inte..

Blåsten hade gjort så staketet runt hagarna var helt förstörda! Så dom har varit inne hela dagen idag, så kände att jag var tvungen att ut och gå med henne. Vi gick faktiskt 40 minuter och så longerade jag henne lite på en bar gräs-åker.. Det tyckte hon var mysigt och härligt! och gjorde några glädjeskutt!! hihi, min lilla sööt ponny!♥♥ Hon fick även massage sen och det var väldigt välbehövligt. Hon riktigt njöt asså! Imorn är det träning!!


Bild från dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0