Liten bildbomb på typ allt möjligt som hamnat framör kameran..

Här kmr en liten bildbomb på allt möjligt som sagt! Kände att det kunde behövas.. då jag inte lagt upp nya biler på ett tag ;) Några är från helgen med Liza!♥


Liza och jag väntar på bussen påväg hem till mig! ;)


Gullungen Liza!♥


Jag då!! hihi.. ;D


Allt Gott Gott vi åt under lördagskvällen.. xD


Opps!!! så det kan bli när Liza och Emily är i farten.. x)


Skoj-bilder från skolan.. På bild: Amanda, Jag, Liza och Emma




Amanda, jag och Liza ;)


haha, vilka söötingar vi är asså!..


Jag, Elin, Liza och Emma


Liza är stolt över att äga en hel Guldtia!!




haha, vi hade lite kul på kemin. ;)


Här ser ni dom tre bästa kemisterna nånsin asså.. hahaha xD
Elin, Emily (jag) och Liza♥


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaaha sööta bilder :D<3<3<3<3<3<3

2011-02-15 @ 17:44:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0