Utflykt till Göteborg!

Har ju inte hunnit säga till er att i söndags blev det en tur till Göteborg igen.. Jag börjar gilla den staden asså, haha :D Men iaf, då åkte mamma och jag med Ann-Sofie dit som sällskap och lite så.. För hon skulle kolla på lite stor hästar där :) Det var roligt och jag har ridit en super häftig häst asså!! elr två.. men den ena som kallades Bruno och var vit^^ hehe, han var iaf 183,0 hög.. Men hur rolig att rida som helst:thumbup: 
Så mamma och jag sa: Ja.. Ska vi gå över till storhäst från ponny, ska vi ju göra det ordentligt :D

Sen höll vi knappt på att hitta hem :D hehe, körde nog fel väg 2 gånger :thumbup: 3 blondiner på vift typ och så började det ösregna mitt i allt.. Så därför missade vi ju den avfarten vi skulle kört in på, för vi såg verkligen ingenting^^ :S Men tillslut kom vi hem ;) En mycket rolig dag var det och inte alltid man äter Mc donalds i ridkläder, tur att man inte känner nån där i Göteborg :D


Ann-Sofie & Bruno ;) Ja, ni ser väl hur stor han är? :O





Jag & Bruno :)

Jag & andra pållen :) Hon var ändå 1.70 men kändes liten efter att jag suttit på Bruno :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0