Upp fräschning?

Jaa.. jag har funderat länge på att jag vill fräscha upp min bloggs utseénde.. Men eftersom jag inte är så haj på det själv, så skulle jag vilja att nån hjälpte mig med det.. Fixa en ny fin header tex. ;) Sara Carlsson var så snäll o hjälpte mig i vintras :D Får se om jag kanske kan be henne igen..? :) Jag får fråga helt enkelt.. Men om det är nån av er läsare som är duktig på sånt, så är det bara att säga till :)

Ha det så bra! ♥

Hihi, lilla söta Himlabackens Café tror jag det är.. Hon var mer nyfiken på min kamera än att posera fint :D
Opps! kom på att jag glömt ladda upp bilderna från dom dagarna då Bikini o jag bodde där:P Får fixa det nån dag :thumbup:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0