Tävlingsdagen 21/8

Var o tävlade på Kalmar Hästsportklubb idag och det var första omgången av ponnyallsvenskan divsion 2 :D

Resultat:

Förklass, Lc: Gick väl inte så bra kan man säga.. Jag hade spöken i huvudet och många av dom har kommit nu när vi har gått omkull 2 ggr.. Så jag blev osäker på om jag skulle våga gå på henne elr låta henne fixa det själv o bara hjälpa henne med att hålla om oså.. Ja, pannkaka blev det iaf -.-' Så vi vägrade ut oss på sjätte hindret.. men skyller absolut inget på ponnyn, för det var mitt eget fel.. Hon blev osäker på vad jag ville helt enkelt^^

Lagklassen, Lc: Valde att va med i laget och hoppa lagklassen trots rundan innan.. Många snälla o söta Örf:are stöttade och Peppade mig :) Särkilt ett stort tack till Emma Kraaijenbrink :thumbup: Försökte tänka bort spökena och bara tänka framåt, framåt, framåt!! Och det funkade, för fick ett mycket bättre grundtempo på Bikini som hon behöver.. Så vi nollade grundomgången och därmed tog jag laget vidare till omhoppning :D
 I omhoppningen fick jag ett retfullt pet, var två i laget som nollade och en med lite fel oxå.. men vi kom 4:a ändå!! Galet roligt! :D :D

Här kommer lite bilder.. Mamma var lika nervös som mig, så hon glömde ta kort när jag hoppade..
hehe, men en bild fick hon, så den får ni se^^






Hehe, inte så jättecharmig.. Den är inzoomad oxå pga dåligt objektiv, så därför lite suddig + ignorera mina skänklar.. för de lever sitt egna lilla liv ibland.. ;)


Våra 2 lag från Ölands Ryttarförening, ena kom på delad 1:a plats & mitt lag kom på 4:e plats ;)




Fina ponniii♥

Hehe, var bara tvungen att ladda upp denna bilden.. Den är ju i helt fel vinkel oså, men äsch var lite gullig på nått sätt xD Bjuder på mitt snygga face.. :P


Kommentarer
Postat av: Sofia Törnqvist

Tack så mycket (: Jo, en del. Tror att jag har hittat lite bilder på dig med ljusblått schrabrak och huva?

2011-08-21 @ 23:00:01
URL: http://strnqvists.blogg.se/
Postat av: Sofia Törnqvist

Eller grått?

2011-08-21 @ 23:05:21
URL: http://strnqvists.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Den sista bilden är en såndär bild i helt FEEL vinkel som du sa haha ;) Men så sjukt gullig endå, men iaf, slutsats: Det där är en såndär jättegullig bild där hästens huvud ser lika stort ut som kroppen haha!! :D HAHA :D ♥

2011-08-22 @ 18:17:32
URL: http://mimmiochhillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0