Dag 1: Liseberg

Dagen började med att vid klockan 8 satte sig jag, Liza, Linn(Lizas storasyster) och Malin(Linns kompis) på tåget påväg till Göteborg.. 4 timmars resa hade vi framför oss, men det gick bra! Vi lyssnade på musik, åt godis och skrattade :D När vi väl var framme på Göteborgs central, hämtade Liza och Linns faster upp oss och körde oss till Liseberg :thumbup:


Liza o jag på tåget, Linn o Malin satt bakom..

 Sjukt kul hade vi på Liseberg, var där från kanske halv ett till halv nio ungefär.. Så vi var en aningens trötta efteråt kan jag säga er ;) Jag visste redan sen innan att jag är rätt feg när det gäller karuseller oså.. Men tyckte ändå att jag åkte en del.. Men det var nog för att Liza fick upp mig i dom som jag inte ens hade tänkt åka överhuvudtaget x) hehe^^ Det vi åkte var iaf:
Pariserhjulet..1x
Flumridern..2x
Kållerado..1x
Jukeboxen..2x
Slänggungan..1x
Hanghai..4x
Lisebergsbanan..3x
Uppskjutet..1x
 och så var vi inne på Gastern en sväng :S

Hanghai var klart den roligaste av allihopa, men uppskjutet var en häftig upplevelse oxå :D Jag sa till Liza när vi kom dit, att det skulle jag ALDRIG åka!! Men Liza är väldigt bra på att övertala folk, så den busen fick upp mig i den iaf :thumbup: ;)

Vi sprang även in en sväng på Kristallsalongen och höll knappt på att hitta ut xD haha!



Långbent?? ;) Bjuder på bilderna..

Det var typ allt om Dag 1, Vi sov hos deras faster som bodde en bit utanför Göteborg för er som undrar under dessa dagar.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0