Yeeah!!

Jaa! förlåt för att min uppdatering inte har varit på topp dom senaste dagarna..

Kan ju börja med att berätta att vi var på återbesök med Bikini i tisdags och att vi då fick klartecken på att börja rida henne! :D Hon visade inget, så det var väldigt skönt! Men blir ju en lugn igång sättning, så vi ser att hon håller liksom.. Men aah det gjorde ju mitt påsklov kan man säga ;) Så när vi kom hem, så var det bara på med sadel o träns. Måste säga att jag blev helt förvånad över min ponny!! :O Hade förväntat mig att hon iaf skulle skjuta rygg elr nått, men ingenting gjorde hon!!! Jättecool och bah: det här var väl ingenting? Så kunde till o med skritta ut en liten runda på henne :D Har en bild på det på mobilen, som jag ska ladda upp imorgon ;)

JAG ÄR GLAAAD!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0