Träning Acaddia 27/4

I onsdags fick jag möjligheten att träna Acaddia för Mats! Det var SUUUUUPER ROOOLIGT!!! och ett stort TAACK till Ann-Sofie för att jag fick göra det! :D Har aldrig tränat storhäst förut, så det var verkligen jätteskoj och Acaddia är så himla välriden och roligt att rida oxå! Det gick jättebra tycker jag, hade ju inte tränat på 9 veckor.. Så var roligt att träffa alla igen :) Jag hade till o med varit så duktig att jag faktiskt hade bakat chokladmuffins (Y) haha! Eftersom jag och Bikini gick omkull sist jag tränade (alltså avtrillning=med baka tårta..) typ så.. xD

Blev bara film och jag vet inte hur man laddar upp det här på bloggen.. så ni får nöja er med en "gammal" bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0