Bilderna från Liza & Ville´s tävling!

(Lite sent inlägg.. men tog bilderna från Liza istället för att redigera dom själv)

Idag(lördag) har jag varit med Liza & Ville på tävling! Hon hoppade en clear round 80cm och dom var felfria o jätteduktiga!! :D Så GRATTIS till dom!♥ Jag var då paparazzi.. Så tänkte lägga upp lite bilder här då ;)


Såååå fiiinaa!!! :)

Söte Ville!






fina Liza och Ville!♥








haha, Liza tyckte inte att hon skulle visa sitt fina ansikte.. xD

Samma här!! Men Ville är superfin! :D



ååh, så fina!! ♥♥

Nu när jag tittar på bilderna.. inser jag verkligen hur mycket Ville  har musklat och biffat till sig sen hon köpte honom!! (Y) Liza ser ju nästan liten ut.. Superfint arbete du gjort/gör med honom Liza :) Ska bli roligt att möta dig på tävlingsbanorna framöver.. :* ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Liza

Haha! Buse Emily! (a)tack så mkt!! :D Uuuuuhh... känns fel att tänka på att vi kommer bli rivaler på tävlingsbanorna :S haha (Y) Det får INTE påverka vår vänskap (A) hihi! :* ♥♥♥♥

2011-04-04 @ 22:28:14
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0