Sunday!

HALLÅ NI!! kom på att jag inte bloggat på några dar.. haha, opps!! ;) Men ja jag lever faktiskt xD Vädret idag har varit helt UNDERBART!!! Har liksom gått omkring i shorts o t-shirt! Helgen har varit förvånadsvärt lugn, inte gjort ngt särkilt utan har tagit dagen som den kmr typ.. Kan vara lite skönt faktiskt :)

Idag eftermiddag hängde jag med Liza till ridhuset med hennes pålle och hoppning stod på schemat! Dom var superduktiga och fina! Fick rida lite sen i slutet o hoppa några skutt! Det var jätteroligt, så taack Liza♥

Sen efter var det Bikini som skulle få sin dagliga koll! Så blev lite tömkörning och mkt pyssel o mys♥ Mormor hade varit så snäll och köpt två kg äpplen till Bikini nu i veckan, så öppnade ena påsen idag.. och whoops så var den påsen slut.. Ja, man ska faktiskt få skämma bort sina djur ibland! ;) Hennes "hästpolare" fick några oxå.. hehe


Liza & Ville på bild!♥


Bikini♥ hehe.. fin manen är på henne!! noot.. men aja, halstäckets fel! Växer snart ut! xD
Med tanke på att hon vilat 2 månader, så är hon ändå väldigt fin i kroppen tkr jag ;)

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahah! varsågod emily! Var bara kul! :D vikka fina kort ^^ hihi... kände för att kommentera men visste int vad jag skulle säga (a) haha! aja... Yes B-) ♥♥♥

2011-04-18 @ 22:07:37
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0