Onsdagsmys♥

Hela dagen har varit sådär perfekt typ!! (Y) Helt underbart♥ Hade bara vanliga lektioner fram till lunch, för sen drog vi iväg till hästinriktningen i Smedby ;) och dessutom fick vi baka påskbakelse(rulltårta med grädde o persika) på hemkunskapen! Helt otroligt typ.. ja, som sagt hästinriktningen var riktigt kul idag! Lite kaos o sånt.. haha! En häst som var på rymmen, en som slet sig, en som inte ville bli fångad i hagen o massa som fjollade omkring! Tror ni dom har vårkänslor elr?? hehe xD

Sen blev det bussen till stallet direkt efter skolan, tömkörde Bikini och hon var verkligen superfin idag! Mjuk o fin osv.. Men hon masserades ju igår, så det var ju inte så konstigt.. Sen när jag kom hem fick jag ngt ryck typ och sa till lillsyrran: ska vi baka chokladmuffins? o visst gjorde vi det! Blev en liten överraskning för mamma när hon kom hem sen ;) Så då blev det en liten fika.. :D hihi! Härligt när det är såna dagar som verkligen blir sådär perfekta.. ;D Men det var nog allt från mig denna gång, så vi hörs!♥


MUMS!!

Min "fina" påskbakelse.. xD God var den iaf!

hahaha... Mimmi o jag hade lite kul på hästinriktningen.. vi sprang typ runt med hjälmarna bakofram.. xD haha, kul som fasen!! ;D Visst e vi snygga? elr inte.. hehe


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Så sjukt snygga va vi!! Haha! Det va ett litet Emily+Mimmi- ryck..;)♥♥

2011-04-21 @ 07:05:46
URL: http://mimmiochhillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0