Hello sunshines!

Heej på er! Fint väder även denna dag, ett STORT "GILLA" på det asså!! Blåste kanske lite, men who cares? Solen sken ju?! Skolan har varit rätt så slapp, på tröslöjden satt Liza, Mimmi, Emma o jag ute typ hela lektionen och stekte i solen.. haha B)

Efter skolan blev det stallet.. som vanligt typ.. ;) Bikini Fick massage av Majsan, hon var faktiskt väldigt fin tyckte hon.. Satt inte alls så mkt som förra gången efter vurpan.. Skönt!! Hon sa även att en sån här häst med så mkt massa i sig, är inte gjord för att bara stå.. utan måste röra på sig för att inte bli stel osv.. Så jag HOPPAS HOPPAS att jag får börja rida igång henne nu på tisdag efter återbesöket :D Annars vet jag inte vad jag gör?? Så ja, det var väl allt för denna gången, nu ska jag sällskapa sängen.. Så godnatt, vi hörs!♥




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det är sååå segt med en skada häst!;)♥♥

2011-04-20 @ 06:54:39
URL: http://mimmiochhillevi.blogg.se/
Postat av: amanda israelsson

uscha då, inte bra! :/<3

2011-04-20 @ 22:02:41
URL: http://janssonftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0