Ett litet snabb inlägg..

Ja, då blir det väl ett litet snabb inlägg här då! Asså det har ju varit rena sommarvärmen idag ju?! Helt otroligt, så blev en svettig ridtur med Sara på fm och sen en liten promenad med Bikini. När jag kom, var det bara på med den andra bikinin.. xD och lägga sig o sola i typ två timmar! As nice, haha! B) Så lite färg har jag nog fått? elr ja, jag blir ju mest röd när jag ska försöka bli lite brun.. men det ändras nog snart till brunhet! Ska försöka jobba med brännan i år!!! Vill ju vara sådär snyggt brun till alla fina sommarkläder :D Så här ska det solas.. hehe! Nu ska jag titta på film med mamsen♥ Monster till svärmor heter den.. Superkul faktiskt! (Y) Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Superbra film! Jag såg också den igår xD ♥♥

2011-04-26 @ 09:22:57
URL: http://mimmiochhillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0