Träning för Mats!

Hej! idag var det hopp-träning för Mats och det kändes riktigt bra faktiskt, det var lite svåra övningar med mycket svängar och hinder som kom snabbt efter varandra. Men Bikini är ju sån att hon måste hoppa det lite först och sen så börjar hon fatta vad det går ut på, så i slutet som sagt kändes det riktigt bra när både hon och jag kommit på hur vi skulle göra! ;) så nu är jag taggad inför söndagens tävling på kalmar hsk! ska hoppa en Lc bara, blir jag felfri så har jag kvalat in till avd. A! blir jag inte det, så är det bara att fortsätta att kämpa! hihi ;)

Ja jag vet Mimmi,  jag tycker fortfarande att remont är FULT och det står jag för! hihi ;) men ibland så har man ju inget val, utan får ta det som funkar bäst helt enkelt! :( tyvärr....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Du erkänner:P så himla gullig du är:P

2010-10-15 @ 21:00:00
URL: http://mimmiinfang.blogg.se/
Postat av: Emily

haha, ja jag gör ju det! ;)

2010-10-21 @ 14:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0