startlistorna!

Whiiii!!!! startlistorna har kommit inför söndagens tävling! :D Är typ 40 st innan mig! hihi och lite höjningar och prisutdelningar imellan bara....

skrittade ut en runda runt åkrana idag, för det gå ju inte rida i skogen nu pga älgjakten! :(
här kmr en hög bilder från idag iaf! fick ingen när jag red, för kan ju inte ta kort på mig själv precis och det är inte världens bästa bildkvalité! för är taget med mobil kamera, men men... :) Har ju remonten på, så nu får ni se hur hon ser ut i det! ;)





jag ser helt fail ut, men Bikini är söt iaf! XD


Min lillasyster fick sitta på Bikini i stallgången och snacka om att hon var nöjd över det! ;)


Massa reflexer nu när det är älgjakt!

Kommentarer
Postat av: Liza

jag kommenterar ju alltid ju!!! x) hehe... nästan iaf! ^^

2010-10-14 @ 22:30:36
URL: http://lliizzii.blogg.se/
Postat av: Emily

hehe ja elr hur! ;) jag är oxå lika dålig på det! vi får bättra oss helt enkelt.... XD

2010-10-15 @ 15:15:05
Postat av: Liza

haha! ja, jag menar det! ;)x)<3

2010-10-15 @ 22:17:00
URL: http://lliizzii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0