dagens ridpass och lite mer...

Hej! ja idag har man varit hurtig och nyttig tkr jag allt! först hade vi värsta styrketräningspasset idag på morgonen, lagom kul när man knappt vaknat känns det som.. sen hade vi några lektioner om vad man ska äta och massa sånt ni vet! Så då gjorde vi någon energi-kaka, som smakade usch!! aja sen efter skolan när jag kom hem, cyklade jag till stallet och red först Bikini: Galopp träning på travbanan, och hennes kondis utvecklas verkligen och det är ju tur det! hihi pigg och glad var hon och fick lite bus-skutt lite närsom och tyckte lite rötter var lite farliga ett tag! haha.. Sen red jag Acaddia i paddocken, markarbete och sånt. Känner att jag har träningsverk nu, så lite duktig har jag ju allt varit?! :)



"Gammal" bild på mig och Acaddia! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0