bad update?!...... :/

Ja jag vet! jag ska förbättra mig och försöka ta tag i det här med bloggandet! ^^ Fick reda på en kul grej i dag i skolan elr två kanske? när jag tänker efter... ;) hihi! första var iaf att på den inriktningen jag valt, alltså it-media. Så ska vi som tkr det här med bloggandet är lite kul, få skaffa oss en egen blogg som vi kmr att jobba lite med på inriktningen! rätt kul ju? :D så då kanske det blir lite bättre update här?!... för jag har ju redan en och kmr använda denna isåfall!

Det andra var att jag fick Vg på so-provet! whiiii!!!... ;) På Bikini-fronten går det framåt! har börjat rida på mitt vanliga tredelade bett igen och hon funkar kanon på det nu! har bytt nosgrimma till en remont oxå, för att hon varit lite gapig med munnen och velat sticka ut tungan och så... aja berättar mer ngn annan dag, måste plugga på matten! för vi har ma-prov imorn :( blää.... tråkigt inlägg utan bild, men aja ibland blir det så! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

OJ..... remont som var så himla fult.....:P

2010-10-12 @ 16:43:32
URL: http://mimmiinfang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0