Tävling Udden 21/11

Tävlingen igår var väldigt blöt, hehe! Det ös-regnade typ hela dagen och så var det Annas hästshop cup, så många starter och lång väntetid blev det..

i LD: Blev jag felfri och hon var verkligen pigg och framme som jag ville ha henne! tempot var oxå väldigt bra, var verkligen skönt att känna att jag börjar hitta ett bra tempo och flyt på henne :)

i LC: Felfri här med och därmed inkvalad till avd a! fatta hur glad jag var elr?! :D Lika fint tempo och flytet var ganska bra!

så sammanfattning: en superglad Emily och Bikini! fast väldigt blöta, hehe! och målet för detta året avklarat! Att kvala in till avd a i LC :)

Liza var med hela dagen, Så ett jätte tack till henne! För att hon orkade stå ut i blötan hela dagen ;)www.lliizzii.blogg.se Bilder kmr senare, sitter i skolan på inriktningstid just nu! :)
Puss på min underbara ponny! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0