Onsdag eftermiddag!

Ja, då är man fortfarande i skolan då! Vill bara HEM just nu, för är jätte seg i huvudet och orkar inte tänka mer... XD efter skolan blir det direkt stallet och göra iordning Bikini, sen bär det av över ölandsbron till träning! Och det ska bli superkul som vanligt! Så då piggnar jag väl till eller det Måste jag göra! hihi

På söndag är det tävling då, och tror det är sista för året! lite synd ju, men dom börjar snart igen som tur är!
Blir Udden denna gång, en Ld och Lc avd. B :) Börjar tävla lite mer på allvar nästa år!

Whiii... slutar om tio minuter!

 puss på min Ponnii!

Kommentarer
Postat av: Liza

hihihi! så söööt! :D jag med typ! XD asså tävla lite allvarligare nästa år men ah längtar till fre o lör!! :D heheh <333

2010-11-17 @ 22:34:50
URL: http://lliizzii.blogg.se/
Postat av: Emily

hihi, aa :) ja ska blir super-duper-kul!! :D ♥♥♥

2010-11-18 @ 19:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0