Måndag-Snöstorm!

Heej folket! Nu sitter man iskolan och bloggar på inriktningen och ute är det typ snöstorm som rubriken lyder. inte okej tkr jag! Helgen har varit ganska lugn, i lördags var mamma och jag inne i stan och köpte nya skor till mig. Välbehövligt om man säger så! Sen så lyckades ju ett par byxor och en scarf hänga med hem oxå, hihi. Visst är det konstigt att man alltid lyckas hitta något mer? XD Kom hem rätt sent så det var ju mörkt, snöigt och blåsigt, så ingen ridning. Igår var oxå en slapp dag, hjälpte pappa med att stapla ved! Inte jättekul precis, sen var ju vädret inte särkillt bättre igår heller.. så ingen ridning blev det! Bikinis vintervila kom visst tidigare än jag hade bestämt, hon har nämligen vilat ända sen förra måndagen pga vädret. Lyckades skritta lite i fredags, men ändå! ;) Så träningen nu på onsdag kan man ju bara drömma om... Ska försöka få lite nya bilder nu och försöka fixa en ny header! Den är ju inte så passande nu precis.

Så är det någon som har lust och kan göra en fin header åt mig? så tackar jag inte nej precis! :)


Kommentarer
Postat av: Hilda

Jättefin bild Emily!! :) <3

2010-12-05 @ 17:21:33
URL: http://photosbyhilda.blogg.se/
Postat av: Emily

taack Hilda! ;) ♥

2010-12-06 @ 08:34:31
URL: http://emilygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0