Höstlov!

Äntligen höstlov- så himla skönt!

Igår var jag och tävlade med Bikini i Nybro, gick helt okej. I Ld:n var jag felfri, men hon var lite halvseg sådär som hon brukar vara i första klassen. Så i andra klassen drev jag på henne lite mer, fick två pet. Slarvfel av oss båda, banan var jätte mysko, med kontiga svängar och hinder som stod i konstiga vinklar och så! Men efter hon hade rivit, så då jäkla lyfte hon och resten av banan flöt på bra tkr jag allt.

Sen på kvällen kom Emma Cak hem till mig och har sovit här tills idag, jätte mysigt! Så idag har vi varit och ridit, lånade gibbe så jag red honom och Emma red Bikini. En tur i skogen! Sen har vi oxå fotat lite grann, så här kmr en hög med mysiga höstbilder på Bikini :)

haha, bjuder på den! XD

Lyckan är att vara två! ♥




Kommentarer
Postat av: Liza

Naaw! Så söta bilder!! :D Grattis till felfri L:D ju! men tråkigt med pet i L:C, men asbra endå ju! :P Men nästa L:C tar du med storm, det kan jag lova!! ;) <33

2010-11-01 @ 20:29:04
URL: http://lliizzii.blogg.se/
Postat av: Emily

haha, taack! ;) ja då jäklar! XD ♥♥

2010-11-02 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0