fredag em.

Ja idag är vi ju lediga som sagt! red idag på morgonen, kanske inte världens mysigaste väder men det fick gå ändå! Red bara en stund i paddocken och hon var himla fin måste jag säga, inte alls så där jobbig som hon ibland kan vara när det blåser! utan hon var lugn och spände inte sig massa och jobbade på bra. Så nu sitter jag är hemma och pluggar, pluggar och pluggar massa inför hi-provet, ty-provet och så renskriver jag en engelska text som vi ska vara klara med på måndag! det låter väl kul?! ;) Aja om en och en halvtimma när pappa kmr hem, åker jag till Liza iaf och ska bli superkul! som jag säkert redan sagt... XD hej svejs!

haha, väldigt gammal bild! mer än ett år sen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0